Friday, June 17, 2005

Kepenatan

Assalamualaikum wbt,

:)

Lama saya tak update blog,kan?

Sepanjang 2 minggu lepas, umpama hari-hari yang teramat sibuk bagi saya.

Bulan Jun ini mmg menjanjikan hectic schedule , kerana saya perlu sediakan slide presentation and statistics for:

1. Laporan bulanan ke Business Strategy Division
2. MCM Fraud
3. Laporan bulanan ke GCFO and Dato' Khir
4. Lawatan GCFO ke FMD
5. Program Customer Awareness ke negeri2 Pantai Timur
6. Buat preparation untuk MTFF (menggantikan my previous manager yang accident and patah tangan)
7. Sekarang ni sudah formally menjadi Business Control menggantikan Pn Fida yang cuti bersalin 2 hari lepas selama 2 bulan.

And sekarang..

Saya sudah rasa mahu pengsan dek sbb kepenatan kerana mengejar segala benda sejak 2 minggu lepas, dan kemuncaknya semalam apabila selesainya mesyuarat MCM Fraud. Pagi tadi ada briefing ttg closing Accounts dr pihak Finance dan juga meeting dgn pihak Finance yang lain pula ttg laporan bulanan Fraud ke Business Strategy. And serius sekarang ini saya mmg sudah mahu flat di kerusi ini, penatnya Ya Allah.

Malam ini menginap di rumah Hany, esok kami ke Cameron Highland. Ada program di sana.

Hope i can get enough rest there since i have to spend another hectic week next week. I have to prepare slide presentation for CAP and necessary preparations for GCFO.

And lastly, closing accounts due dates are coming nearer and nearer, and i have to work closely with Irtizar for this since Pn Fida is not available.

Alhamdulillah...

Kerana semua ini berlaku ketika saya bercuti semester.

Masih boleh tersenyum lagi walaupun penat, kerana saya puas hati dengan kerja saya.

Alhamdulillah.

Wassalam.

No comments: