Friday, December 03, 2010

Menulis kembali :)

Assalamualaikum wbt,

Maaf di atas lama 'kehilangan' tulisan tangan ini, saya sedikit kehimpitan masa untuk menulis.

Kadang2 banyak cerita ingin dikongsi, tapi tidak berkemampuan untuk mencoret. Masa sangat mencemburui saya, apatah lagi sekarang ini tumpuan diberikan kepada 2 kanak2 riang + suami, dicampur dengan tugasan pejabat yang tak henti2 datang menjengah. Keutamaan perlu saya susun, mengikut criticality dan urgency :)

Insyirah is now 2 yrs old


Ummi, look, i'm the Zorro now! :D


Ameer Imran is 7 month old now
Segala puji bagi Allah yang memberikan saya nikmat tak terhingga, dikurniakan anak2 dan suami yang memahami dan menyayangi diri ini.
Melihat org lain sabar dan tabah menempuh kesukaran dan dugaan dr Allah, menyebabkan saya rasa rendah diri dan tahu betapa lemahnya saya, sekiranya saya didatangkan dengan ujian yang serupa. Tak mampu rasanya saya menerima.
Sangat terusik perasaan dengan kehidupan seorang 'blogger' yang mempunyai sakit kronik, tapi masih mampu ceria dan memberikan sumbang bakti di dalam kehidupannya, betapalah saya rasa sgt rendah diri apabila dibandingkan dengan dirinya.
Kita bersua lagi di kemudian masa, insya Allah :)
Wassalam.
Love, Iena.

5 comments:

aida said...

wah dah besar anak kau

r.o.l. said...

Salam, iena, selamat kembali. Salam buat Che Abang sama. :-)

Ummu Auni said...

hopefully u'll updated ur blog frequently after this.

sentiasa menunggu gambar anak2 ko :)

jom turun 11 dec ni!

IeNa said...

aida, ha ah dah besar dah anak2ku..punyalah lama aku tak update blog ini..tu yg biler update gambar anak aku dah besar2 semuanya hehe.

rol, syukran. mabruk 'ala waleemah, maaftak dpt hadir disebabkan sekarang nis edang berkampung di KPJ Kajang, Insyirah my daughter get warded since last Sunday due to rotavirus + food poisoning. Moga Allah merahmati perkahwinan antuma dan dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah.

Aini, insya Allah. hopefully selepas ini blog ini akans elalu ber'update'..inya Allah hehe.

r.o.l. said...

Saya sudah baca emel. Terima kasih. Semoga Allah sembuhkan Insyirah, sakit-sakit pun senyum lebar :-)