Friday, August 26, 2005

Mohon sumbangan SEGERA

Assalamualaikum wbt,

Kali ni saya menulis dengan penuh keseriusan.

Mohon sumbangan daripada semua sekiranya berkemampuan untuk membantu junior saya di MMU dahulu yang sedang menjalani pembedahan akibat cancer. Perbelanjaan pembedahan dan rawatan lanjut menelan belanja sebanyak RM 15,000. Really need financial support from you guys untuk membantu pembedahan ini.

His name is Ekram, and he is a brother to us in Islam walaupun tiada pertalian darah.

Sekiranya ingin menyumbang, boleh e mail atau msg saya personally as saya rasa kurang selesa nak release bank account di sini. I can provide you the details of the patient if you insist via e mail or YM.

E-mail address: iena_panadol@yahoo.com
YM! : iena_panadol


Saya menyeru antum menyumbang sekiranya berkemampuan. Sama2 kita doakan kesihatan Ekram pulih seperti biasa.

Wassalam.

No comments: